


|
真正籃球 |
| 2006 年 7 月 9 日 星期日 | ![]() |
琴晚 (星期六 8/7) 6點~9點半 我同貴,,屎虫去左耀豐打波... 我,,貴,,屎虫一隊鬥波...有個好矮既大人超勁... 我防守佢果時...佢d動作超快...而且好流暢... 我地叫個個矮既大人做艾佛遜...原因係佢矮同著3號球衣... 跟住坐係度睇人鬥波...今日係我係耀豐打左咁耐... 先見到咁多勁人係度打... 阿何,,阿直,,肥叔...等等...(仲有好多勁人) 有d我打左咁耐係耀豐都未見過... 艾佛遜,,姚明....(個姚明超高) 睇佢地鬥波真係超爽...爽過NBA... 姚明有好幾似上籃幾時候拍板...超高 阿何d過人技術一流,,,阿直d三分準到流油... 我琴晚先至真真正正見到真正既籃球.... 佢地打既速度快...技術取勝... 你地未見過...可能你地會唔信... 但係你地星期六、日去夜晚去耀豐睇下,,,你地自然就會信... p.s 我要訓練體能,,增高.... 暑假我要進行特訓...你地要兩個月後先見到我...
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 132 | » |