


|
暑假第7&8日 (極悶指數爆左燈) |
| 2006 年 7 月 20 日 星期四 | ![]() |
今日 (20/7) 星期四 本應今天出灣仔書展...不過好多人都唔見左... 鄒公,,屎虫失蹤左...所以搞到軒少又唔去... 唉...結果我都冇去... 跟住悶悶悶...冇啦啦訓著左... 訓醒起左身...就有得食野... 今晚晚餐就係 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
***************************************** ps:唔知小寶會唔會同我去Bbq呢.... 多數都唔會架啦...因為得男仔去... 唉..... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 132 | » |