


|
成績表 |
| 2006 年 7 月 11 日 星期二 | ![]() |
今日 (11/7) 星期二 8點半返到學校,,, 今日派成績表...好開心... 成績都幾好...有進步... 體育全級第2名,,,DT全級第34名,,,音樂全級第40名... 全班第21,,,全級第134... 最好彩既就係我地班冇人要留班... 派完...我地就係課室吹水,,,又亂拋紙飛機... 10點9就放學...去左銀座食野... 食完就去網吧打機...玩cs好high...好耐未玩過... 之後就再去中央打波...打到一身汗... 點知太陽出黎就唔打...因為唔想曬黑... 之後就返屋企... ************************ ps:今日係我中二以來最開心既一日,,, 因為我地真係好似返左去變返中一既自己... 去網吧,,,打波,,,吹水,,,講粗口.... /\ _ /\ /\ _ /\ ........Happy
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 132 | » |