


|
好開心 |
| 2006 年 3 月 24 日 星期五 | ![]() |
今日 (24/3) 雨
今日落雨.......所以冇去打波.....自己行返學校 -0- 跟住行到健康院果時.........見到阿妹(穎)、傻b、羊........我驚驚地.......所以慢慢行.......係佢地後面行.....點知阿妹見到我,我都冇咩好驚.....就好快咁行過佢地..... 一開波就中文堂........勁正.....係咁睇書......洪偉、鄒公、肥仔要中文3分鐘........ 數學堂.......Wakon坐我旁邊......唔錯唔錯...... 科學堂超悶.......不過係咁比我睇書 ^^ 蚊芝同如花坐我前面.......如花幫我做科學作業...... 第二個小息見到阿妹(穎)......佢同我大家同時互打對方.....哈哈......兩兄妹真係合拍
午膳.......因為落雨........冇打波.......落左去小食部.....又食又吹水........跟住屎虫個頭比人整多d蘋果汁........跟住佢係咁追住我地... 放學.....好好玩........因為見到寶寶、阿妹(穎)、傻b.........不過寶寶一見到我就打我 ^^........ 傻b叫我睇下我自己本地理書.......哇.........佢寫左好鼓勵我既說話......我好多謝傻b.........(神祝福你~~~~~)
落到去小食部.........又見到寶寶......就打佢,佢又打返我.......哈哈........真係好開心 |
| [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 132 | » |