


|
第一場統測 |
| 2006 年 3 月 27 日 星期一 | ![]() |
今日 (27/3 , 星期一)
一返到學......就睇多陣科學書.....點知最唔想既事發生.....竟然係華仔監考
科學.....都唔係幾難......我應該合格......... 跟住就係吳爆肛..........都冇咩特別........ 中文幾易下........應該都合格 ^^ 之後返屋企換 3 打波......話係中央等.......點知全部都冇黎
不過都幾好......自己練射.........罪球準左好Q多 ^^ 希望聽日測得好d...........(我同阿妹鬥高分
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 132 | » |