


|
晴天霹靂 |
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 | ![]() |
今日 星期二 (28/3)
Today 要測中史......琴晚有溫書......好易......好多都識......我一定合格^^ 但係英文聆聽同英文就........唔係好點.....我完全唔係好明英文份卷講咩 -0- 放學個時.......寶寶見到我就走.......我就整左一野比佢嘆
跟住返屋企換3 ....... 去左中央打波.......鬥波個陣.....點知比張副校見到.......佢話要我地跟佢返學校溫書 -0-'' 點知佢最後叫我地快d返屋企.....快d溫書.......(識我既人就知我唔會放棄打籃球既機會啦^^) 接著去左不江食野.....好耐未同過同學一齊齊坐定食野啦...........好happy 去左天瑞打.....1 on 1........我炒屎虫3局 5:1 、一局5:2.......... 返到屋企就溫書了.........
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 132 | » |