


|
*[[教會 |
| 2006 年 4 月 2 日 星期日 | ![]() |
今日 (2/4) 星期日 朝早....7:30已經起左身.....準備返教會*.* 跟住我同傑行過佢天瑞輕鐵站......(琴日打打下波.....小貴叫屎虫返教會.....我以為屎虫玩下.....點知佢真係黎
屎虫一黎到......話題就多啦....佢係咁串人.....搞到輕鐵站d人都望住我地
去到.....之後小貴同我講:『等陣去分組....屎虫一定會自我介紹......到時我地話比d人聽屎虫係黑社會大佬.....玩鬼佢...哈哈』 入到教會都係唱歌......跟住我地4個都落左去台下面......之後個講者問:『頭先邊個落左黎......又係第一次黎我地個教會架???』 跟住有人指住屎虫.......屎虫比部攝影機影住......教會個螢幕都有屎虫個樣.....全個教會都為屎虫拍手(佢就威啦....第一次就咁出位) 接著去左公園分組.....屎虫比寶寶個表組捉左出去祈禱........佢要跟住讀......其中有幾句超搞野....『我係罪人、我係一隻小羊、我係BB.....』笑到我同小貴死.......... 分完組........就走......搭車個陣........我見到傻B同阿璐.........點知屎虫又係度玩......所以我地想整走佢......我地係咁走去前一卡車......又走返去原來個卡車......唉..........之後又傻B、阿璐傾左幾句!!!!!!!!!! happy 又去左新北江食野........食完就返屋企玩左陣電腦......係度同傻B、阿璐講野......超開心^^ 去左打波.......肥勤又教左我幾招And 1......爆正........ 傻B話見到我打波.........但係我見唔到佢........希望佢下次叫我啦^^ |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 132 | » |