


|
我D大膽返哂黎啦^^ |
| 2006 年 4 月 5 日 星期三 | ![]() |
琴日因為 11:00先返到屋企......所以冇打日記..... 琴日 星期二 (4/4) 朝早冇咩好講.......所以直落去到中文堂....... 一場血腥既『討孫朝』正式開始.........我同屎虫玩『十五二十』......華廢人都記我地書警 ( X佢老X
華廢人用條毛巾擦黑板.....擦完又拋條毛巾落地下.....跟住屎虫勁大聲咁問:『阿sir 呢d叫以身作則呀??』 跟住我地拍手掌.....華廢人就話:『唔通你地拍手掌又叫以身作一則呀???』我好唔鋸咁同佢講:『呢d叫一呼百應............』 唔知點解自從前日之後.......我見到華廢人後面.......就想串佢
跟住我地成班係度串......佢就話見我地咁開心......就比我地玩成堂.......咁我地就係度拋紙.....點知佢好橇咁講:『如果你地唔係驚....做咩要背住我先拋呀??』咁我同肥陳即時企係身......然後我大叫:『雙龍出海外!』......將手上兩個廢紙拋走........ 之後佢笑左一笑....就叫我地兩個拎手冊出黎..........又話比人玩.........自己又記人書警......唉........狗賊既行為
我仲大大聲咁對住佢講......『唉.....原來得一招書警炸???冇絕招架啦???』 跟住.....行禮果陣........我都冇企起身........佢太賤......... 寶寶上個星期日話有機會佢想睇下我打波^^ 真係開心^^
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 132 | » |