


|
教會@打波波 |
| 2006 年 3 月 12 日 星期日 | ![]() |
今日 (12/3) 陰 7:30 起左身.......準備返教會 去到教會...........好驚...d人唔識......唉..........入到去........好多人喊
跟住冇去到分組......返到天瑞.......打球......小貴跟住去『保習』....我就係耀豐射波......射射下....有個帥兄黎左(之前打個波) 佢教我射波........又教我走籃.
好開心..........學到好多野......感謝主
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 132 | » |