


|
阿妹又唔黎...... |
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 | ![]() |
今日 ( 11/3) 好曬 11:30 去左天瑞籃球場打波.......諗住好開心.....因為阿妹係 icq同我講話會睇我打波...... 點知.........打到5:30佢都冇黎.......好失望
跟住顏xx 黎左.......我地鬥球...... 4打4...... 我入左好多球.......跟住我話:『等我射下0角度先....』 點知顏xx 串我:『0角度係冇得射.......你依家射個個位係180度.......』又串:『你d數學真係勁.....』 串柒柒咁
籃球既基本原則:係「團隊精神」.........成日唔傳波.....自己強行射......自己唔入.....隊友幫佢搶板.....搶唔到.....又屌人老母.....我覺得佢好 cheap.........好心佢返去踢波啦.........
好彩最後我地都 win 左........我地靠咩 win........咪靠傳波 win囉......學野啦.....顏xx 最失望都係阿妹冇黎
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 132 | » |