


|
打波的一生 |
| 2006 年 3 月 5 日 星期日 | ![]() |
今日(5/3) 雨 朝早.......冇返教會.....因為小貴唔舒服.......(睇唔到小寶喊) 9:00開始打波.........打左唔夠10分鐘..............又落雨.......不過冇問題......照打...... 結果???咪濕哂囉 =.= 去買熱飲.....再打過........ 打到 4 :00 ........就走人.....因為好多功課未做........^^ |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 132 | » |