


|
日記 |
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 | ![]() |
唉.........唔好意思......又唔記得打日記@.@ 之前個幾日因為唔記得做過咩.....所以就只係講星期三(今日)既野........
今日,我同小貴、傑行返學校....... 開頭係英文堂.........冇咩野........好快就過左....... 數學堂之後......中文堂阿華哥真係堂自己係劉德華......係個班房開 show(演唱會).....大展歌技
午膳我真係好火
成日都開會.....好Q煩........又唔見其他成日開
穎寶又話今日比佢家政整個d野食比我食.......但係點知冇比.....可能同小寶一樣.....比人拎哂
今日真係好黑仔........希望主會幫我 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 132 | » |