


|
教會...... |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 | ![]() |
琴日(星期日~~ 19/2/06) 我、阿貴、阿傑去小寶個教會.........我7:30起身.........因為驚遲到......小寶話遲到唔比入
我地約左你 9:10分係元朗輕鐵總站等......點知阿到玩野.....9:00先到天華..... 搞到小寶佢地冇等我地......我地見到d人係度跑......跟住我問d 人:『你地係咪返教會架???』 d人話係.... 於是我地一齊跑......終於見到佢地...... 入到去.........『哇!!!!!好大......隊Band又勁
崇崇下拜......小寶個表組同婷寶講野(見證或者神既野)..........點知婷寶喊~~~~ 我都唔知點解......可能感動..........因為我個教會都人試過~~~~^.^ 跟住又到施穎喊@.@ 但係都幾好玩...........我諗我下次都會返........希望下次都敢膽同d女仔講野啦!!!!!!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 132 | » |