


|
沙田........ |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 | ![]() |
好開心......我终於識彈真的愛你既 solo......happy happy 星期日我返教會......幫人彈歌.......幾好,冇彈錯到 星期一......去左沙田......成架車最嘈係我地/.......xdxd 跟住去到.....仲無奈......我地係咁搵答案......點知原來書...書入面有哂答案 跟住去留言......阿寶寫:『火星人黎地球買AV~~』又寫:『希望死後我的裸照可以掛係文化博物館!!』 點知冇啦啦殺出個大陸人出黎......佢用普通話吵我地:「邊個寫d咁既野???讀咩書架???」 阿寶即刻走......點知個大陸人追到出門口.....仲問阿寶....:『邊個寫??』 阿寶答:『個個人走左~~』個大陸人問:『你地讀邊間中學??』 阿寶勁串嘴:『我地讀小學架!!!!』 李宏傑最傻....話自己係基督徒.....跟住比個大陸人捉左去講耶穌......
星期二(14/2 情人節....) 如果我有女朋友既話...我實唱Beyond既“情人”比佢聽..... 周會個時....冇啦啦有人篤我.....我以為係小寶......點知係佢個fd......跟住特登玩野.....話係蚊芝......哈哈 下次篤再幾野....好好玩 |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 132 | » |