


|
當阿孖遇上一生最開心的一天!! |
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 | ![]() |
哇....琴日(21/1)勁好反....... 戲情 1. 我、阿寶、鄒公、傑佬...一齊踩單車去瘦陳樓下!!! 戲情 2. 等左瘦陳勁耐,佢先落黎.... 戲情 3. 我地一齊行去....千葉燒烤場,點知原來3:00先開....我地思索左好耐,最後都係打波,然後去瘦陳屋企食野... 戲情 4. 打打下波....炸板(一號犯:陳景生)黎左...... 戲情 5. 我地去左新不江行街、食野......炸板跟住黎......但係瘦陳唔想炸板黎.....於是 : 戲情 6. 於是我地就展開左『逃走活動』.....擺脫一號犯 戲情 7. 佢地係咁點炸板去7仔、屈臣寺.... 戲情 8. 我地遇到二號犯(潘xx)、三號犯(水x)、四號犯(羊x) 戲情 9. 上左瘦陳屋企開party..!!@@ 戲情10.我同傑佬走先.....(因為我要出MK食飯) 到左晚上....... 我同我d婆婆、公公、姨媽舅父食寒國燒烤 我兩個表哥同佢地兩個女朋友都有黎......食完就返歸 |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 132 | » |