


|
如花生日會 |
| 2005 年 12 月 31 日 星期六 | ![]() |
今日係如花生日,so我去左佢生日會,去到我、鄒公、山雞、瘦班一齊食隻蕉先,然後食熱浪!!!
跟住鄒公拎左支1公升可樂,跟住走佬!!點之我唔記得條key係如花屋企,諗住拎返,佢地又唔比
跟住去打『冰冰波』,我都有諗過打返乒乓波 #.#
過左今晚十二點就係06年,我希望我d同學可以唔好因為小小野而發脾四
|
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 132 | » |