悶、好悶、勁悶
今日,全日都好悶,特然,一個平時從來唔會add我,只有我add佢既人冇啦啦hi我,仲問我做緊咩......個個就係小寶,佢仲話好悶,搵我傾計,我好開心........
跟住同軒少揪流星,佢話我勁,佢都勁左好多!!!!
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 132 | »
朋友