


|
聖誕happy!!!!!!!! |
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 | ![]() |
唔好意思,幾日都冇打過日記,因為我去左我阿婆度住!! 星期五,我去左教會既音樂佈道會,好正,我兩個表哥都有份幫手彈野,跟住有殺過人既黑社會大老講見正,最後緊係食野啦,好多野食(特別係有隻大火雞)
星期六我同阿婆一早去左馬鞍山度飲茶,之後去左我細姨媽屋企,我仲睇左『朱古力將門人』,之後晚上『打邊爐』打到10點幾,不過我地1:00先返到屋企 +.+好疲.............想訓覺/./
|
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 132 | » |