


|
一場精彩既籃球賽 |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 | ![]() |
琴日(星期五)下午2:00~6:00 我地打波時有人跟隊......未到我地打果時....我、阿寶、朱女就做評術員.... 一場精彩既明星籃球賽~~開始!!!!! 古靈隊 VS 精怪隊 古靈隊隊員 : 1. 『哈利仆街』 (因為個樣似似地仆街.....又戴d 哈利波特眼鏡....) 2. 『朱古力』 (因為穿到成身都係朱古力) 3. 『飄移大俠』 (因為佢對鞋成日飄移......佢射d 波又成日係籃球板度飄移/......) 精怪隊隊員 : 1. 『air大俠』 (因為成日射波 air ~~) 2. 『5號仔』 (穿5號球衣) 3. 『88仔』 (佢件衣服上有88) 精華~~ 全場入球個人紀錄最高竟然係最廢既朱古力........爆冷入左4球.... air大俠本來射波係air......但係射射下冇啦啦成日入波......so 經過我地大會既決定.....將佢改名 : (收皮大俠) 我地係度評術.......坐我間黎個個女仔笑.......全場都係度笑...個女仔好靚女...... 一個客串既人(流星仔 :因為佢射波好高.....又air,so 佢d波稱為流星).....每當佢一/air....阿寶就大叫:『哇......有流星....快d許願++...+++)....我地又唱流星花園 ... 哈利仆街一去追波個時....我地就話佢: 『佢支火閃電....好慢呀....(佢跑得慢)』......又大叫;『我係馬份呀...過黎打我喔!!!!』 希望我可以再見到個個女仔.....好靚女呀!!! 我入左個人15個2分波......3個籃板球(有5號仔係度.......佢好高)...... 其實呢d 只係小部分精華.........想知多d .....就搵我同阿寶!!!! 我地星期3睇 ‘x壇新人王’ |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 132 | » |