


|
哈哈......好耐冇打日記啦 |
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 | ![]() |
唉.......琴日去左琴行買結他袋.......成 $ 250......好貴,不過原來個袋係兩用...可以放Bass,又可以放電結他... 跟住今日.......又唔敢膽同佢講野....只係同佢see過好多次.....有次對住佢笑!!!!! 今日陪李宏傑去琴行買鼓棍.......$80....今日睇中左支電結他....成7000幾.......好令架 不過都係覺得d BASS d 外型令d>>>>>>><<<<<<< |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 132 | » |