


|
好震憾~~!!!~~~ |
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 | ![]() |
今日返學....又係咁啦.....上數學堂個陣水魚同阿丸係到問我同鄒公野........唉.........無奈 跟住中文堂我冇帶書....婷寶好快咁移左本書過黎.......真係唔該哂佢今日...!!! 放學打波....耀風比人踩場!!所以去左伊小打 震憾係野黎啦
最後我同屎阿寶一隊,屎虫同炸板一隊.....因為佢想知我地『孖寶兄弟』有幾合拍,,, 我地打10分......我地炒屎虫佢地10:0 跟住打多5分......炒5:0,屎虫仲話:『又係幾合拍喎....』 仲有唔記得講.....唔該......婷寶比左佢個袋我.....唔該唔該]*#~!! 有邊個想睇,『賊壇新人王』,有既一齊睇......占基利(變相怪傑個主角)做架....好搞笑
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 132 | » |