


|
今日 |
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 | ![]() |
今日小息個陣.....因為成日比人打手....又成日比唔入波.......so 串左鄒公..........真係 sor 跟住小息......成日都見到施穎.....跟住我就好細力咁打左佢2野.......佢又打返我....不過我覺得佢好似嬲嬲地.....原來我d人際關係真係咁差~~~~ =.= 跟住放學打波......點知阿旺同軒少直揪.........阿旺好狼死.....係咁踢軒少條野......最後打左軒少2野.....打到流鼻血.....流左好耐...好耐 放學打波.....都入左好多球......開心返d 唉..........成日都冇咩點見到小寶........打唔到佢...
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 132 | » |