籃球考試
今日籃球考試.........我拎 20/22.....因為走籃姿勢正確,而且入哂3球....但係射2分個時......唔入.....
阿 sir 未黎果時....我10球有8球入......但係阿 sir 黎到就..........=.=xdxd
唉..........唔知小寶睇左我比佢隻碟未呢???????
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 132 | »
朋友