


|
終於開始夾Band生涯 |
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 | ![]() |
今日中文堂.....我親眼見到婷寶比華D d 口水攻擊左2次..... 跟住數學堂好high......狂計數..... 午膳.......我、阿寶、瘦陳、傑佬去問個社工夾Band d 野.... 跟住終於有答案啦......預計係逄星期一開始夾..哈哈..... 我地既隊名叫:SWY樂隊 結他手 ~ 黃俊彥 貝斯手 ~ 陳皓賢 鍵盤手 ~ 張海貴 鼓手 ~ 李宏傑
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 132 | » |