


|
好feel |
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 | ![]() |
今日 (7/3) 陰 今日個兩堂中文堂完全好似冇上個咁........好正.......又係咁同華D抗戰二十年 數學堂好好feel........一度計數.......一度吹水......正正正 午膳個陣......打球.....好冇feel...........同佢地打波唔好feel 放學....去左天瑞打波....廢是同我地班d人打....冇feel....佢地成日打人既...... 同勁人鬥波.......哈哈....好正正........跟住返屋企果時....見到婷寶....... 戰績 : 比小寶打左2野......我打左佢一野....我又打左阿妹一野..... 阿妹話得閒黎睇我打波......咁我要練好d 招牌射波~『0角度入樽』........比佢睇下我打波既英姿 |
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 132 | » |