♫心早已屬於你♫
♫FEELS LIKE IM GOIN’ INSANE♫
♫因為愛 所以愛 珍惜在一起的愉快♫
♫The Life is so Beautiful Beautiful♫
鬼Cy
外表冷靜, 文靜, 但內裡有點瘋的貞子
熱愛band sound
witchprin
暱稱: 鬼Cy
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-12
2011-06-22
突然好想你~ 你會在哪...
NOTICE*~
start it or be norma...
文章分類
全部 (104)
903 airplay統計 (5)
CyRen 小記 (49)
CyRen 作品分享 (6)
CyRen 校園生活 (15)
CyRen 偶像 + HK Music (9)
CyRen 推介 (9)
闇之領域 (1)
我思我想 (2)
亂寫一通 (5)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 95
今日人氣: 8
累積人氣: 2822
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009/04/04 & 2009/04/07 愉快 分類: CyRen 小記

2009/04/04

同kiki去圖書館傾左陣改詞(回憶的沙漏). 傾到3點幾一起行左去天后蘋果商場買g.e.m.嘅相同埋電話繩,係嗰道睇到4點幾先搭電車去銅鑼灣, 食左碗紫菜薯條,好正.最後仲行左陣街就返屋企.

夜晚7點35分勁歌, 有jason!!不過我出左街食飯, 又唔記得錄.好彩食野嗰道有得睇, 而且第2日可以錄高清版. 喺非高清版嘅勁歌入面, jason好憂怨,不過高清版入面就陽光哂, 唱《為你鍾情》嗰陣, 係咁偷笑.

2009/04/07

放學同FD一齊返屋企玩, 我地買完飯返屋企, 係樓下見到八兩金, 搭埋同一部lift, 佢仲問我地野..勁無奈
BTW,真係玩得好開心






訪客留言 (返回 witchprin 的日誌)


ClauDiaBi 於 2009-04-10 11:20 AM 發表:
write 下yeterday D 嘢 la~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]