2009/04/04
同kiki去圖書館傾左陣改詞(回憶的沙漏). 傾到3點幾一起行左去天后蘋果商場買g.e.m.嘅相同埋電話繩,係嗰道睇到4點幾先搭電車去銅鑼灣, 食左碗紫菜薯條,好正.最後仲行左陣街就返屋企.
夜晚7點35分勁歌, 有jason!!不過我出左街食飯, 又唔記得錄.好彩食野嗰道有得睇, 而且第2日可以錄高清版. 喺非高清版嘅勁歌入面, jason好憂怨,不過高清版入面就陽光哂, 唱《為你鍾情》嗰陣, 係咁偷笑.
2009/04/07
放學同FD一齊返屋企玩, 我地買完飯返屋企, 係樓下見到八兩金, 搭埋同一部lift, 佢仲問我地野..勁無奈
BTW,真係玩得好開心
|