自年齡愈黎愈大, 聽歌就愈黎愈多, 範圍亦都愈黎愈廣
而且今年叱吒樂壇forum既版主又寫樂評, 我就想推介多d歌曲喇...
2011過左3個月先黎開始, 好似唔係咁好. 特別係test加exam既時期又黎喇....
一係精選歌曲黎寫, 一係下年先開始玩呢樣野. 究竟揀邊邊好呀??!