父親節飯局(12/6)
6點幾去銅鑼灣吃飯
期間Kiki打電話俾我叫我睇下收唔收到佢個有相嘅sms
第一次send黎,原來佢記錯我個手提號碼(激死左我,頭4個number岩,但係後面個d錯曬")
第二次send黎,我先發現用唔到多媒體信息
吃完飯 八點幾,跟左表姐佢地去行街
行完街就去左表姐屋企,岩岩好開始做"千奇百趣",好好笑
正式停課的第二天
一如以往,一起身就聽"早霸王"
聽完就開始狂睇"死神"(我懷疑因為放假,個個都係屋企上網搞到load得勁慢,如果唔係今日我就已經睇左十集死神)
琴晚(24/6)我開始睇"爆漫" 超好睇呀!!對漫畫好興趣嘅一定要睇呀!!
(http://bbs.xdxdxd.com 有得睇 仲有其他網站有得睇 不過懶得搵)
|