2009/07/03
一年前, 阿芝離開商台話去進修 哩日佢返商台做1872遊花園作最後farewell
阿芝走之後要一年後先返 有MR.嘅fans開左個揮手區支持MJ(MR.個個)
每個人都知道佢會好唔捨得同好唔開心 有一個人話MJ係感性嘅Rock友
哩句 我逐漸認同 睇MR.個Blog 見佢嘅文字就感受到
2009/07/07
八點幾返學校拎派位結果(小學生涯最後一日返學)同見下d FD 好開心 可以傾下計
好多個都派左去SPSS 仲有人去左女拔, 英華...(有d派得好 有d派得唔好 唔好個d我唔寫)
希望13/7快d到 cuz' hv meeting@pizza hut that day most of them will go
it will be fun i will post photos when i'm free after that.
2009/07/09
去左注冊lu 有summer ex.&hw做 拎左返屋企之後做左少少
應該會好快做曬d summer ex.(science&maths)
夜晚睇電視個陣 kiki打俾我 話去左聖嘉勒(香港仔)敲門
test左之後 個老師通知佢 叫佢聽日去面試
佢話去左胡振中睇過 又大又多活動 好想去個道讀
但係..我唔記得左同佢講 個道有人吸毒 之前我呀哥讀個陣 有個臥底添
(個臥底一早被我呀哥發現左 原因等你地自己估)
聽日同佢講返先
哩派nds冇game好玩 所以火影漫畫版 我已經睇到去vol.44 lu
睇得快就可以睇到最新個vol. 喇
|