我覺得我真係傻傻地...
最近幾個月MR.上腦,,成日tag佢地d歌
又不停整佢地既ban同hd/icon
同kiki講電話,,通常都講明星
前日kiki仲話佢既第一係烜仔佢地五兄弟
但係第二日佢就話烜仔佢地五兄弟變左第二
佢既第一係xxx喇....
不過佢都愛mr.多左,,之前話阿文同mj唔靚仔,唔鐘意佢地
但係e+佢勁鐘意阿文,,話阿文靚仔lu 我一向都覺得阿文ok靚仔
之前佢唔係咁認同,,e+就完全相反
mj就因為...我成日講mj d 野,,漸漸就撐佢喇
e+停課又要做勁多功課
真係唔傻就奇啦...我
1/10 有jason睇
2/10 有mr.睇
|