成績有d出乎意料
本身諗住會炒hist, EPA同LS
點知淨係衰左hist
EPA就岩岩過關
LS就...幾高分下
mathz全班最高(死都一定記得個分x])
可惜錯個d全部都係careless mistake
考完頭兩日係3C班房上堂,
哩兩日過得好好架
但係一返番我地班房就好慘..
日日俾人打, 仲要係爆大力個隻
下下"啪啪"聲, 附近個個都聽到,
次次打完都熱左
成日上上下堂, 無端端打我大脾
我問佢做咩野, 我都冇得罪佢,
佢話因為我好好打.. 我dead-air左一陣囉
咩理由呀..
星期四, 我同呀公(emily)係咁玩佢, 跟住係咁打我地兩個
講明先, 成日打我個d人, 我係唔會理佢咁濟
最後, 細佬救左我同呀公
快d派埋eng.comp喇!!
我想快d調位脫離某人殘酷既對待呀!!
p.s.要反白先睇到
|