519'~ music考bonus, 諗住唱完<top of the world>, 過一兩個人先再唱 點知坐左唔夠5分鐘又要出去唱<可惜我是水瓶座> 我唱之前有人唱<新不了情>,首歌出名難, 佢以為自己唱歌好勁? 我跟住佢唱, 我都唱得準過佢 =.=
(ha,後面串左少少tim. ;p)