唔知咩事, 9點未到就醒左, 跟住聽晴朗, 笑死我 1點半打牌打到4點走人 去到酒樓hea左一陣, 就同表姐&表姐夫玩啤牌, 鋤dee, 德州撲克,廿一點, 鬥地主... 本身玩德州同鬥地主贏$$架, 但係多左人玩就..輸曬... 姑姐俾左廿蚊我, 都輸淨5蚊..=.= 而家好窮=v=
好好笑囉, 玩德州撲克我贏親都拎3條囉 其中一次我手上有69, 之後出面開左2隻9 證明69旺我♥