2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 日子 |
我發現E個可能而經唔係我既日記...因為我只係將平時諗番起,唔敢講同埋唔想同人講既野打響E道...''
點解有D日子係一定記得既呢??...仲有五個月...五個月之後既今日...係我十三年黎最開心既一日...但係1月1號...都係我十三年黎最唔開心既一日...''
賤人
作弄人 不吸引 神你對我太不緊
要他懂得去認真 為何我會變心
這賤人最低等 從沒試過要認真
請不給我太拘緊 其實我沒有為他人變心
喜歡你卻沒能放低你 捨不棄可否給我再識你
但我與你不得一起 別在為我生氣
喜歡你卻未能放低你
還是你我也始終 總不適合你
不可一起 我與你已不在一起
這賤人最低等 從沒試過要認真
請不給我太拘緊 其實我沒有為他人變心
喜歡你卻未能放低你 捨不棄可否給我再識你
但我與你不得一起 別在為我生氣
喜歡你卻未能放低你
還是你我也始終 總不適合你
不可一起 我與你已不在一起
喜歡你卻未能放低你 捨不棄可否給我再識你
但我與你不得一起 別在為我生氣
喜歡你卻未能放低你
還是你我也始終總不適合你
不可一起我與你已不在一起
|
| 刊登時間︰2007-07-31 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
| 係咩野 |
愛情係咩???係咪玩弄...定係一場遊戲...一場要用腦..要有耐性既遊戲...點解同我細個
果時諗既唔同...定係我仲未遇到一個唔會當愛情係一場遊戲既人...我諗我就算想玩遊
戲...我都想E個遊戲可以玩好久...我玩吾到...係咪我唔識拍拖
我吾會同一個男仔講一生一世...因為我驚我自己做唔到...
對自已伴侶承諾既野係一定要做得到...如果唔係就唔好應成... |
| 刊登時間︰2007-07-30 02:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|