2007 年 2 月 7 日 星期三  |
| e排救命牙 |
e排為左牙蚊單野...而經好煩架啦...而家又到牙WING單野...小彤佢地班人都唔知想點...牙雅重好似話要吹愛民d人出黎...有鬼用咩...今日牙怡又入左醫院...好彩佢冇事...同牙忠散左...情人節又唔知去邊...唉...好想介手牙...e排真係好多野煩...個個都對我唔好...又冇人鍚我...想哭...
救命牙!!好煩牙!!
要幾時先搵到個真係鐘意我既人牙!!
|
| 刊登時間︰2007-02-07 10:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
| 好煩牙 |
好耐冇打日誌喇!!
今日偉哥同我講話牙毛吹雞打交...其實佢係咪想叫我幫手
吹牙??佢重好似話係同男排果個六號仔打喎...今日比Miss溫留
堂...我都走得好快...哈哈哈哈哈...今日放左又係同牙wing去天網
打機...日日都係咁...不過好彩之前搶左牙訓200...我分左$80...
巧開針...今日見到小萍,牙力士,佢地...都幾開心...食飯喇...88 |
| 刊登時間︰2007-01-11 08:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|