My LiFe
不離不棄的友情 ,
乃是人生
最大的財富。
wk_113
暱稱: ★君★
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒數兩日~
2010-11-01
2010-05-12
5.2 =]
時間過得真係快...
文章分類
全部 (58)
君@Angry (1)
君@Happy (24)
君@Sad (14)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 207
今日人氣: 16
累積人氣: 2336
2009 年 4 月 13 日  星期一   陰晴不定


令人後悔gE cAmP 疲倦 分類: 君@Happy

今日成個人都散晒

11&12/4去camp

番到黎超sleepy

11/4晚成2:30先sleep

第2朝6:30左右起身

8:00煮早餐

11/4朝早 , 搭電梯gE時候見到莫媽媽&莫弟弟 , they felt 超奇怪(點解我有得去camp , 人地個仔冇得去呢?)

成班人約9:00係M記食早餐

係M記見到NicHolAs

食飽早餐就搭MTR去東涌

本來諗住搭bus去

點知歐陽siR話行去

1行就行左10+k

累死la!!!

一去到就煮飯&起營

個晚餐超豐富&超健康(大部分都無咩味)有:

1.節瓜咸蛋湯(but咸蛋爛左 , 只有咸蛋黃)

2.火腿+蟹柳炒蛋

3.生菜墨丸

4.煎雞翼

5.白飯

~~~~~~~~~

食飽飽就收拾&play cards

南山gE月光

差不多11:45+pm就去洗澡  ,   超凍ar    個度no暖水只有凍水

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

第2Day

早餐仍然勁豐富:

1.烏冬

2.蛋

3.火腿

4.蟹柳

5.蜜糖腸

6.阿華田x2大煲

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

then   收拾 , 拆營

luckily走gE時候搭bus走

車入面超局

後來見到有個人超似Waston D.C 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

番到屋企 , 思考一番 , 發現都係屋企是最好的!!!

發表時間:2009-04-13 05:02 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Songs


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

站內搜尋
網站連結
尚無任何連結