Long time no see !!!
久遺la~
已經5知多久無打BLOG lu~
咁多日 , 發生左好多事
7/3 聖經朗誦節 , 同啤玩2人對誦 , 竟然贏左優異XD
8/3 蚊生日 & 義工頒獎典禮 , 做左2年c儀 , 今年冇做
15/3 MYC PTA旅行 , OK好玩 , 萬宜水庫超令 , 仲見到Ms Kar & Ma Ho ^v^
16/3 中Dict & Maths Quiz , LS 超悶 , IS 超悶 , 悶悶悶
Today HIST :Boring
ENG Dict 至少錯一個 , 我聽錯'walked" 變成'what'
中文: Listening
MATHS: 教new chapter , many people forgot to bring the book , Mrs Lau 仲做出爆笑動作 " 十字死光 " , 全班笑死曬
2nd ENG: Reader , Ms Kar 發火 (驚驚)
GEOG: also boring
Music:睇片 , 小翁講廢話 , 悶到
今日Cherry將Mrs Lau個名講錯 , 變左 " 劉謝穎雯 " , 我想同Wendy(劉穎文)講 , but 佢左住哂
講往咁多先 , 後會有期~
|