| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
黑色星期四  |
分類: 君@Sad |
今日 , 超黑仔...
but today返學返半日
堂堂都短d
but 仍然好悶...
今日派已經影左超耐gE班相 , 都ok la
then , me、 蚊 & 啤周圍搵人簽名
放學gE時候仲搵左dd男仔簽
點知俾新班長 ( 蘋果)串
佢話:出年又5係見5到 , 做咩咁煩姐
Me & 啤:Maybe出年5同班呢?
佢:5同班又5代表見5到
最後佢都有簽 , 佢真係超極喪爆討厭
ok 哂所有就走lu~
出到街 , 個天超黑
要去喝茶, so行去茶樓
後來有賓賓向我問路, but我都5知道
佢問完我個一剎那 , 就落起大雨
好彩有帶姐 , but still濕哂
去到一個轉角, 直情大風大雨到反姐
一冇車就衝過對面馬路
再去到大馬路 , 竟然遇到Nicolas
同是天涯淪落人 , 大家全身都濕哂
我終於見到佢頭髮濕哂gE樣(其實佢有姐gA)
後來佢講左句:都話今日係黑色星期4 gA la~
我超同意
我今日由頭濕到落腳趾尾 , 鞋都濕哂
我宜家好似有d病病地ar~
But 星期六要同啤啤一齊+油!!!
|
| 發表時間:2009-03-05 07:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | »
|
|