中學的第一個sPorTs DaY , 心情超興奮!!!
今朝6:30起身 , 噪醒左亞妹
食左早餐 , 就出門口 , 出門口gE時候差dd就遲到
同啤啤 、 蚊蚊 & so so 一齊搭MTR去運動場
<去到運動場gE時候差d又遲到
呆等左一陣 , 就聽女子C Grade LJ gE 召集
四周圍搵召集處 , And TheN 搵5到 , 直接落左沙池
跳...跳...跳...
次次都失敗 , 結果豬左...
返到看台發呆 , 後來見到肥健跑步 , 真係笑爆咀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放LuncH~~
去左荷里活廣場食PizzA
去gE時候5識路 , 見到MrS LaU , 問佢 , 點不知佢話佢都5識路
於是跟大隊 , 終於搵到目的地
見到班男仔打的黎 , 超串 (全因keN lo & 甘卓謙請)
去到PiZzA HuT , 我地女仔超爽快入左去 , d 男仔5敢入 , 話怕貴
8個女仔食兩份4人嚐餐
超飽喔!!!
食飽飽gE時候 , 淨番5分鐘就遲到 , 我地極速狂奔
我地走gE時侯 , 超多高Form gE都未走 , 仲有兩個師姐去戲院買戲飛
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
返到運動場 , 精彩事一籮籮
so so 於女子200M贏左第3
冼Ricky 係跳高贏左第2
-------------------------------------------------------------------------
But~~我跑60M , 跑尾2 (luckily 孔子包我尾)
................................................................................................
第一日gE sports day 尾聲時 , 有數場gE 4x400M
超high!!!
最後1場係我地1B對1D
第1棒莫家康 , OK la
第2棒王樂然 , 有驚無險
第3棒黃瑋琛 , also 有驚無險
最後1棒 , 民族英雄-蘋果 , 贏得好漂亮
YeAh !!! 1B sure WIN !!!
But 民族英雄跑完後 , 抽親
TheN 莫家康爆左句勁爛gE說話
"我頭先都差d抽..."
爛爆左
TheN 我promise 啤啤 , 如果佢聽日贏左女子4x100M , 我就請佢飲$30+ gE coffee
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1B 繼續努力ar!!!
奸爸爹!!!
================================================================
期將TMR gE sports day & Ms Li 請gE lunch~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ThE EnD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|