今日考中文作文,,chem同中文口試,,chem真係仆得街,,一定唔合格,,
中文口試我係第3批,,係等嫁過程同啊桃,psy,寶琦,xx,啊君玩7級豬,,啊桃係咁笑-_-"
跟住玩左2次鋤dee 就上去考,,跟住考完同ch0le同明仔係到玩,,玩玩下f.5上p.e -_-'
d男仔考3級跳,,見到好煩嫁一條友,,又係咁met我,,搵左林子傑同我做正義嫁超人同我擋住;D
跟住玩玩下,,張秀儀話打排球,,打打下佢俾個波打中-_-" 佢哭-0-"我睇到好驚,,佢係咁哭,,嚇死我
跟住過左陣就傾計,,傾傾下佢走,,我仲要等管家婆放-0-" 4點幾先放,,啊君,管家婆加我去搵國仔
到左就見到佢同啊發,,話係弓園食煙俾房屋署d人扣五分,,笑死我,,跟住啊君走,,傾多2傾管家婆又走
咁咪直情去楊震,,跟住點知見到啊蚊同可爰咪番屋企換3 跟住係楊震等啊蚊
點知一落去個傻強係咁痴埋黎,,跟住仲要講超過份嫁野,,啊發仲要講多句...
唉,,好無奈地開頭我仲忍得住,,忍忍下就落左楊震個邊一個係坐,,點知國仔同啊發係咁拉我上去-__'
跟住我又坐番落去,,係咁哭係咁哭,,講d野真係好難聽,,我一定會記住今年我第1次哭係1月15日,,,
跟住哭完上左狗洞到自己坐坐坐下啊國仔又話同我坐-0-" 跟住啊蚊話唔落得,,咁又味想番屋企住咪落番去
點知見唔到啊耀,,國仔同啊發,,搵到佢地係楊震入面,,入左去第1個搵啊耀,,係咁捉住佢隻手
係咁渣住,,好暖,,玩玩下我扮野咬落去,,點知佢唔縮仲同我講話"俾你咬啦;D"跟住我就講左句"唔啦,,你條女呷醋嫁"
就冇咬,,跟住就去左冰冰台到睇啊發同國仔打冰冰波,,打打下國仔走左咪同啊發打打打下佢又番黎
坐坐下見到肥WING,,同佢講左好多之前同埋今日嫁野,,佢竟然話我係一個奇人-0-"仲話星期3請我食野傾計
哈哈;d 多謝啊WING,,,發覺今日,,,好多朋友關心啊,,
多謝國仔呢2日都咁照顧我,,一有人串我就叫佢地唔好串我,,今日係咁叫傻強唔好串我叫啊發收腥.,
我唔開心你第1個落黎叫我唔好唔開心,,仲拉番我上去,,仲陪我係狗洞坐,,仲要驚我哭,,我有你呢個啊哥真好=]
多謝啊耀,,我知道平時你唔會俾人咬自己隻手,,但係今日因為我唔開心就俾我咬
仲叫我如果凍伸隻手入你件3到,,但我估唔到你講笑,,但我真係伸左入去,,凍到你突然大叫,,;))
多謝啊發,,知道自己講錯野同埋我唔開心就講番野想我開心,,笑番,,我真係冇憎你,,我憎嫁只係傻強姐;)
,多謝雞仔陪我坐狗洞,,我知你唔係成日咩人,,仲好細粒,,但係都咩我番喬低,,我知道我好重;D,但你都咩我,,
多謝啊糖,,得啦,,我會小心身體,,我今個月喉嚨仲味番發,,;d 別擔心
都唔知多謝肥wing定討厭佢,,唔知係咪因為你係社工所意我會好自然講曬我細細個到依家嫁事,,好多野都同你講
仲讚我好有忍耐力,,同埋係一個奇人;)多謝你星期三個餐,,但我又唔知會再講d咩俾你聽
今日真好;D
|