今日,, 聽聞左一個同學的家庭'趣事'... [唔方便公開姓名.]
唔知道大家有冇食過''白灼豬排 呢..?
唔知道大家又有冇將成碟跌左落地ge野食,,
一件不漏擺返係鑊度炒..?
呢個係我同學個家姐煮飯時搞出來ge gag`
我覺得係幾搞笑law..;`so攞出來分享下`''