wnm
暱稱: 文文
性別: 女
國家: 香港
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-27
1/9
上到網了
25/2
傻下傻下又一日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


魚爆 分類: 未分類

今日番去婆婆到住......

都幾悶下的......

夜晚,同2個表哥行街街,,我咩都冇買,,之後去左打機..

再番屋企,,,d大人喺到開台,,有個牙姨黎左

故事就咁開始:

第一回...

我:你好(用普通話)

姨:你講多次..

我:你好

姨:你知唔知咩意思?

我:你好囉,,,仲有咩意思,,問你好唔好之ma,

姨:你好你好,,你好姣(請用普通話)

我:好無奈,,咁都俾人話

第二回:

身佢地打緊牌個時......

表哥:我天生出黎就係喂雞...

姨"咩話?

表哥:我天生出黎就係喂雞!!

**意思即是,,,,雞=妓女,,

我,,我媽,,舅母,笑爆肚..

第三回:

我:舅母牙,,門個度呢,,,我是人嗎?係邊個寫的?

姨:你講多次..

我:我是人嗎囉,,,邊個寫的?

姨:咩話,,我是淫娃=.=

我:下,,,

當表哥落左黎個陣,,,,,

我:表哥牙,,你知唔知,,呢四個字邊個寫的?

表哥:梗係天才寫的啦,,,

我:你知唔知,,你的行為,,搞到我俾人笑,,,我是人嗎??佢地話我是淫娃

表哥:你唔係牙,,,有冇搞錯,,

之後,,佢地幾個又係到大笑...

第四回:

媽:打電話叫消夜食..

我:好呀,,有咩食架,,,我可唔可以問佢,,

我:勝仔牙,,,你呢度有咩食架?

勝:都係個d架啦,,你食慣就知有咩食架啦..咁你而家想食咩?

我:咁牙,,,我一陣再打黎..

勝:都唔知係唔係搵笨-,-

我就講番俾我媽知,,,表哥又笑,,,

媽"勝仔,,,俾咩食,,俾咩食

勝:岩先係唔係你地打黎?

媽:係呀,,你做咩嚇我個女,,佢都唔係成日食你地d野,,點知你地有咩食,,,

我:真係牙,,咩態度






訪客留言 (返回 wnm 的日誌)


KinKi Kids╰+★。阿龍↗★ 於 2006-08-22 06:06 PM 發表:
(""=_=)....好無奈......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我仲無奈,,俾人笑..
Posted at 2006-08-23 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]