wnm
暱稱: 文文
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-04-27
1/9
上到網了
25/2
傻下傻下又一日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


上到網了 分類: 未分類

死和記,,搞到今日先上到網,,

搞到我呢幾日,,,悶到咁,,

食完,,睇電視,都冇野做,,,

今日知道左去了3b,,好無奈,,

為什麼??唉...

雖大多的朋友,都是去了b..

但,,沒有肥叔了,,,,

不知,,,升到上去會怎樣??沒有人教我數學,,,=o="

姜姜教3c,,,,,唉,,,

跟了豬老師,,,那個老師,,,,唉

想去3a,,,一係3c...

3a,,肥叔我需要你,,,姜姜,,我需要你,,

嗚嗚,,,冇人教我數,,點算好??






訪客留言 (返回 wnm 的日誌)


hotony 於 2006-09-01 12:52 PM 發表:
你個日記好似幾個星期先打一次...
知唔知我係邊個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知丫,,,記得咪打囉,,,
有時唔想打,,
唔知你係邊個--
Posted at 2006-09-01 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



果皮 於 2006-08-30 09:12 PM 發表:
唉..你米算好囉 起碼都有半班2a陪你 我係e班呀 2a都係得流龍咋 唉 今年都唔知點死 我今年轉讀醫 不過我可能今年我可以考第一 =.= 唔洗考第尾 今年一齊努力讀書 加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又係的,,要好好珍惜,,
你,,真係要俾心機讀書啦,,,
唔係原校升唔到...
俾心機啦,,,唔識都仲可以問我地架,,!!
一齊俾心機!!
Posted at 2006-08-30 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KinKi Kids╰+★。阿龍↗★ 於 2006-08-30 07:40 PM 發表:
哈哈哈哈~~~
我去咗3E呀~~~
哈哈哈~~有冇人教我點算呀~~~哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(失控ing)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算啦,,,,你俾d心機啦啦,,,
好玩個d人,,差唔多係3b..
都唔個miss玩唔玩得的,,,,=.="
Posted at 2006-08-30 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]