| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
| bbq |
分類: 未分類 |
今日過左去同表哥班朋友,,bbq
都唔知係唔係男仔黎的,,
4點幾,整到,,8點幾,乜都冇得食,,個個坐係到等火,
一個二個仲要喺到串我,,好叻咩!!
搞到我發火,,,表哥見到,,大叫,,邊個罵我表妹黎?個個唔敢講野
之後,,,我第一個燒野食,,,,,
都算好,,,有個男仔陪我燒,,哈哈
有d好衰,,人地幾辛苦燒,,燒完俾佢搶左黎食喎,,,好似我係牙四咁,,,真係牙
我食到完場,,,哈哈....飽到死
再用左一個鐘,,,執野
走個陣呢,,,好似有個人識我-,-
問我係唔係天水圍讀書,,,我點頭...
再問,,劉德華係唔係去過你地學校?
我呆左呆,,,好似見過學校有張相,,有andy,,,我又點頭
我問,,你點知的,,,佢走人喎,,真係衰...
**表哥d朋友的名好鬼搞笑.
1)屎江(有肥ming咁肥,,,屎江個名點黎,,唔方便講)
2)鬧鐘(都唔知係唔係男仔黎的,,係識得同我嘈,,又搶我野食)
|
|
|
KinKi Kids╰+★。阿龍↗★ 於 2006-08-22 06:02 PM 發表:
咁勁??4點幾整到8點幾都仲未整好??
咁米餓死都未食得......
佢地冇幫手透火咩??
--------------------------------------
燒完野比人搶左黎食..呢D事好正常...
不過通常都係搶男仔嗰D.....
搶女仔嗰D..就過份咗小小.....
--------------------------------------
咩人泥嫁??佢又會知道學校D野既??
同埋又會認得你既??
--------------------------------------
係有D男仔鐘意同女仔鬥氣嫁啦...
通常佢地都比較低B..D.........
|
網主回覆
嗯..
佢地冇一個識,,,
嗯嗯,,最後都搞得點....
------------------------------------
係囉,,,人地燒得幾辛苦,,佢黎搶喎
食完又叫我燒過,,,,好似牙四咁,,自己食仲好..
又耐唔耐同我嘈下,,,唔發火都唔得,,
-------------------------------------
我都唔知,,,我問佢個時,,佢走人lu
------------------------------------
um,,,你講得至岩聽,,,記得番學之後,,都唔好同我鬥氣喎.哈哈 Posted at 2006-08-23 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|