╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 6 日  星期三  

 

 

9月6號

今日放左學之後好悶

番到屋企

對住部電腦系度坐

吾知點解

今日突然好想打電話俾莊嘉麗

不過又吾知打去講咩好

又冇打到

d功課都吾算多既

好似得d英文同數學果兩張工作紙

我諗如果做的話吾使5分鍾卦

今日真系好悶囉

個game又冇點

玩吾到

又冇錢買,因為借左d錢俾我牙妹

吾知系咪開學既緣故

冇乜心情讀書

吾好話讀書牙

我連睇書都冇心情

文理又仆街到無倫

真系吾明佢點解可以話自己系band1既學校

我果班仲要有個死人低b仔

又on9,又白痴,更加吾少得既系

低b

堂堂都玩野

又up埋哂d廢話

以為自己好勁

其實自己又冇料

真系吾明

呢d甘既人

一出世就應該攞去人道燬滅啦

正一社會垃圾,人類渣滓

越講越嬲

仲有仲有

佢地要我地參加一個課外活動喎

真無奈

本來我同了哥一樣揀左田徑

之後我諗起一d沉重既陰影

又冇揀到,揀左籃球

不過籃球我要同d高班打

又吾系幾想

甘就只剩低乒乓波

知啦

我對呢樣運動一d興趣都冇

甘冇得之下先揀左籃球

慘慘......

我諗如果我入左的話

我一定吾會去打囉

最多就系比賽果時出現下囉

系甘多................

刊登時間:2006-09-06 08:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]