| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 9月6號 |
|
今日放左學之後好悶
番到屋企
對住部電腦系度坐
吾知點解
今日突然好想打電話俾莊嘉麗
不過又吾知打去講咩好
又冇打到
d功課都吾算多既
好似得d英文同數學果兩張工作紙
我諗如果做的話吾使5分鍾卦
今日真系好悶囉
個game又冇點
玩吾到
又冇錢買,因為借左d錢俾我牙妹
吾知系咪開學既緣故
冇乜心情讀書
吾好話讀書牙
我連睇書都冇心情
文理又仆街到無倫
真系吾明佢點解可以話自己系band1既學校
我果班仲要有個死人低b仔
又on9,又白痴,更加吾少得既系
低b
堂堂都玩野
又up埋哂d廢話
以為自己好勁
其實自己又冇料
唉
真系吾明
呢d甘既人
一出世就應該攞去人道燬滅啦
正一社會垃圾,人類渣滓
越講越嬲
仲有仲有
佢地要我地參加一個課外活動喎
真無奈
本來我同了哥一樣揀左田徑
之後我諗起一d沉重既陰影
又冇揀到,揀左籃球
不過籃球我要同d高班打
又吾系幾想
甘就只剩低乒乓波
知啦
我對呢樣運動一d興趣都冇
甘冇得之下先揀左籃球
慘慘......
我諗如果我入左的話
我一定吾會去打囉
最多就系比賽果時出現下囉
系甘多................
|
| 刊登時間:2006-09-06 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 144 | »
|