| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 7月6號 |
|
今日又系一如以往
又系翻學放學
我今日又改晒日記d野
stephy好靚女牙><"............
我超中2佢牙*#"./
1.現在時間? 17:07
2.現在地點? 屋企
3.現在聽緊? 十分愛
4.最喜愛月份? 8月
5.最討厭月份? 9月
6.最喜愛日期? 2月5
7.最討厭日期? 9月1
8.最想認識的人? 想識既都好似識晒
9.最想應該一早認識的人? 莊嘉麗囉
10.最想忘記的人? 冇
11.最喜愛電台? 903
12.最討厭電台? 881
13.最喜愛DJ? 少爺占
14.最討厭DJ? 朱薰
15.最想佢手羅最愛歡迎女歌星? stephy
16.最想佢手羅最愛歡迎男歌星? 方力申
17.最想佢手羅最愛歡迎組合? 冇
18.最常唱的歌? 十分愛啩呢排
19.最喜愛樂壇04新人? isabella好似系04架呵
20.最討厭樂壇04新人? 藍奕邦,吾知系咪呢個奕
21.最喜愛樂壇05新人? janice
22.最討厭樂壇05新人? 側田
23.最愛04年的歌? 冇
24.最討厭04年的歌? 都冇
25.最愛05年的歌? 同上
26.最討厭05年的歌? 再同上
27.最愛合唱歌? 冇
28.最討厭合唱歌? 都冇
29.最愛兒歌? 同上
30.最討厭兒歌? 同上
31.最想唱給父母聽o既歌? 同上
32.最想唱給朋友聽o既歌? 同上
33.最想唱給情人聽? 老鼠愛大米
34.最想唱K但K房無得唱o既歌? 有隻雀仔跌落水
35.生日時最想聽o既歌? 生日歌囉
36.新年時最想聽o既歌? 有冇新年歌架
37.聖誕時最想聽o既歌? 聖誕歌囉
38.世界末日時最想聽o既歌? 吾知喎,我諗會系二十世紀的少年啩
39.o黎緊會買誰的碟? 我諗會冇
40.最近邊隻碟送俾你都唔要? 鄧麗君果d人果隻
41.如果有專人作首歌俾你,你會揀邊個曲詞編監? 吾想要歌
42.最喜愛曲詞編監組合? 廢事理佢地
43.最討厭曲詞編監組合? 同上
44.最期待曲詞編監組合? 同上
45.最想睇MV? 巴士阿叔
46.最好笑MV? 同上
47.最悶MV? 都是你
48.最陽光MV? 冇
49.最黑暗MV? 同45
50.最意識不良MV? 同上
51.最有關係的兩個MV? 天堂同童話
52.最愛新聞報導員? 吾識佢地
53.最討厭新聞報導員? 吾識
54.最喜愛雜誌? yes!
55.最討厭雜誌? 好似冇
56.最喜愛報紙? 冇所謂
57.最討厭報紙? 同上
58.最喜愛代言人? stephy
60.最討厭代言人? 吳佩慈
61.最喜愛包? 麵包
62.最討厭包? 沙包
63.最喜愛蛋糕? 芝士蛋糕
64.最討厭蛋糕? 冇
65.最喜愛糖水? 同上
66.最討厭糖水? 同上
67.最喜愛校長? 冇
68.最討厭校長? 李偉柏
69.最喜愛交通工具? 冇所謂
70.最討厭交通工具? 同上
71.最喜愛公園? 吾知
72.最討厭公園? 同上
73.最喜愛跟誰合照? 我表弟,佢次次都影吾到,矮得滯
74.最討厭跟誰合照? 我表哥,佢高到死
75.電腦最多誰的歌? stephy
76.電腦最多誰的相? stephy
77.手電用緊咩鈴聲? 十分愛
78.想轉邊首鈴聲? 零與零之間
79.想用邊首鈴聲但市面上無得download ? 我都吾洗dl既
80.英文譯名(Chan Tai Man) or英文名(Tom) ? yeung wai kin
81.香港島or九龍or新界? 九龍
82.kinder繽紛樂or m&m ? m&m
83.下晝卡通片 or深夜卡通片? 深夜果d先好睇
84.音樂潮or勁歌金曲? 兩樣都差吾多
85.歌or demo? 歌
86.連鎖店or特許經營? 連鎖店
87.陸加俊or占? 占
88.蔡輕麟 or奴? 吾識佢地
89.哨牙婆or朱薰? 我淨系識朱薰
90.Silly Thing or EEG ? eeg
91.Ban Ban Music (謝安琪間唱片公司)or BoomBeat (官恩娜間唱片公司) ? stephy果間
92.如果你可以話事,你會想幾時出世? 是但啦
93.如果你可以話事,你會揀讀邊間幼稚園? 有得揀就梗系吾讀啦
94.如果你可以話事,你會揀讀邊間小學? 同上
95.如果你可以話事,你會揀讀邊間中學? 同上
96.如果你可以話事,你會揀讀邊間大學? 同上
97.如果你可以話事,你會想開咩鋪頭? 棺材鋪
98.copy from? www.xangascript.info
99.haha~~~ o的問題係咪好無聊呢? 超無聊,但系冇野做牙嘛
100.而家幾點?17:23
|
| 刊登時間:2006-07-06 05:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 |
|