╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 9 日  星期日  

 

 

7月9號

今日全日系屋企

不過就有一段時間落左街買煙

個老世又點我買隻粗卡

勁攻鼻

我食吾夠一枝就pat左

岩岩睇完童夢奇緣

當然我吾系第一次睇啦

不過我角得今次最好睇既一次

其實

有d野我地有既時候

吾去珍惜

到失去左

後悔都已經太遲啦

以下系童夢奇緣主題曲<下次不敢>既歌詞

甘多位同學試下細心去睇下

下次不敢 (電影《童夢奇緣》主題曲)

詞:劉德華

繞一個圈 又過了一環 
犯錯以後才後悔會不會太晚 
就算認錯 就算你說 
下一次 我不敢 

失去容易 啊 回頭真難 
日子再壞也必須要走完 
啊 在生活中 每一個人 
應該有對自己最誠實的那份勇敢 

朋友啊 雖然哭泣常常讓人太難堪 
其實眼淚也有溫暖 
流過淚的你才能慢慢成長 
有傷心才會懂得有心歡

啊 抓緊時間把你感情的帳單
好好去認認真真一一的清還 
為身邊每個人 
請不要再怠慢 
讓愛火一再點燃 

從今我不想 
再聽你說 
下一次我不敢

刊登時間:2006-07-09 05:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]