╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 8 日  星期六  

 

 

7月8號

今朝俾我牙妹嗌醒

叫我落去飲茶

冇啦啦叫我起身去飲茶

有d無奈

落到去

我坐左系度

我牙媽叫我去攞野食

甘我咪去囉

出到去

我牙妹又跟埋出梨喎

甘我咪俾張咭佢囉

跟住我又番去坐啦

食完之後

我叫我牙媽同我去揀禮物俾牙sir

點知

果間都吾知咩鋪頭梨既

甘大間野

一樣我想要既野都冇

甘我牙媽叫我揀好左買咩

先問佢攞錢

番到屋企

我坐左好耐

到左大約2點鐘度

我牙妹俾左部腦我玩

俾我又點

冇野做

 

 

 

1* 今日係幾號: 8號
2* 有心理準備做呢100條未: 緊系有啦
3* 最鍾意聽咩歌:stephy果d囉
4* 你有無潔癖: 緊系冇啦
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 七上八落難以形容
7* 最後一次睇咩戲: 我未死冇甘快最後一次
8* 住係邊區: 九龍
9* 最想得到咩: $$$$$$
10* 曾經愛過最衰既人: 冇
11* 有無後悔愛過佢: 冇
12* 有無想過幾時結婚: 之前諗過18歲就結婚
13* 你覺得最可怕既係咩: 女仔
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 銘銘同麥皮
15* 如有識左幾耐: 6年
16* 日記網址係咩: http;//blog.qooza.hk/woaikary
17* 最討厭的人或物: 單樂民
18* 屋企電腦係唔係廢既: 吾系
19* 最想多謝邊個: 莊
20* 近排有咩令你有好大壓力: 冇
21* 有無得罪過人: 成日都有,特別系老師
22* 如果有得罪左邊個: 張永雄
23* 用咩牌子既筆做功課: 我都吾洗做既,抄咋嘛
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 你試下咪知囉
25* 第一次拍拖係幾時: 12歲
26* 記咩最叻: 我老豆d數
27* 有無講過粗口: 日日都講啦
28* 最討厭咩天氣: 好天同雨天
29* 最鍾意哪細理: 咩系細理
30* 鍾意男定女: 女
31* 支唔支持同性戀: 吾支持但系吾反對
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 冇所謂,最好同我一樣,中2stephy既
34* 有咩秘密唔同人講: 好多啦
36* 數出你最愛既朋友: 了哥
38* 係唔係乖學生: 絕對.....吾系
39* 依家幾歲: 14
40* 數口叻唔叻: 我淨系記我老豆爭我果d數
41* 去開邊間超級市場: 惠康
42* 你覺得你係咩人: 地球既中國既香港人
43* 口頭禪係咩: 屌你老母
44* 怕唔怕黑: 吾怕
45* 上網多數做咩: 打機囉,好多人都系架啦
46* ICQ no.係咩: 297475361
47* 會唔會日日都打日記: 會
48* 幾度先會開冷氣: 25以上啩
49* 偶像係邊個: stephy
50* 做左一半啦開唔開心:冇乜開吾開心
51* 最喜歡哪一套動畫: 冇啵
52* 細細個個時得唔得意: 吾得意
53* 有D咩古怪既習慣: 鍾意一個人系間房食煙
54* 覺得自己尚算正常嗎: 正常既.......我諗
55* 做過最LOR既事: 好多,吾想講,知既都吾好講牙,俾我知你講左你就仆街
56* 讀近咩班: d班
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 好似冇
58* ICQ HANG左你會點: 冇點,我好少on icq
59* 有無呃過最愛既朋友: 成日都呃啦
60* 最鍾意香港邊一到: 我屋企
61* 最鍾意講既單字: 屌
62* 最討厭咩戀情: 姐弟戀
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 笑片
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 好多令女
66* 最怕既動物: .........曱甴
67* 依家有咩目標: 冇牙
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 好多啦
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 吾放棄得吾得牙
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 吾知系咩
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇
73* 電視劇值唔值得追: 吾值
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時啦
75* 你係屬於被動定主動既人: 主動
76* 形容你最討厭既人個樣: 戴眼鏡,眼細,鼻大,咀大,多鼻毛
77* 上網最唔好既地方係咩: 冇啩
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):之前有,而家吾中2用
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方: 吾知
81* 有無界過手: 有,細個果時攞交剪界左手
82* 最想養既動物: 吾想養任何動物
83* 覺得自己衰唔衰: 衰啩,好多人都話我衰囉
84* 有無兄弟姊妹: 一個妹
85* 係唔係淆底怪: 吾系
86* 最唔相信邊個: 我老豆
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 冇點
88* 見過最核突既事: 隻曱甴跌落我碗麵度
89* 屋企有無種花: 好似冇
90* 返學會唔會著冷衫: 一時時啦
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 藍
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 緊系陳冠希啦
94* 知唔知道神係咩: 神以前都系人,只不過佢做到一d人做吾到既野,所以被稱為神
95* 上咩堂先會訓覺: 想訓咪訓囉,最多系英文同數學
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有
97* 如果你有三個願望你想做咩: 我記得好似答過
98* 最鍾意既運動係咩: 我吾中2任何運動
99* 塔咩車返學: 地鐵
100* 眼唔眼訓: 如果系6個鐘之前問我,我一定話眼訓

刊登時間:2006-07-08 06:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]