╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 26 日  星期三  

 

 

7月26號

今日又系甘啦

補課好悶

冇食午飯

好肚餓

晚飯又系自己煮

我老豆番左大陸

全屋得我一個

好悶

今日下晝貓后問我日記首歌系咩歌

佢話覺得D歌詞好似講緊我

我自己就真系吾系幾覺

佢話為左自己愛既人付出一切

我自己覺得好似仲未付出哂

我今朝搭巴士果時諗左好多野

我同莊嘉麗既認識

可能系命運既安排

而我同佢既分開

系我既放棄所做成

我系度諗

其實如果我地當初冇相識

又吾知會系點呢

我諗都吾會同而家好吾同

都系番學放學

訓教食飯打機

但系我識左佢之後多左一樣野做

就系

先前我以為眼淚應該可以令我忘記佢

但系後來我發覺

我流得越多眼淚

反正就覺得佢更加重要

我今日又諗起一個人講過

佢話

既然命運安排你地兩個相識

你地既感情一定吾會得到呢個地步

仲有

機會吾系時時有

有時真系一定要珍惜

命運俾機會你

你一定要做D野先會有結果

如果你吾做D野

呢個機會就等於SAI左

我諗佢既意思應該系回覆我之前所打過既野

「順其自然,如果命運注定我地會系一齊,我地一定會一齊」

佢應該想話我知

雖然命運會俾機會你地

但系你吾可以任由命運擺佈

一定要作出一D回應

先會得到成效

其實我都好想再同番佢一齊

不過

勉強始終系冇幸福

如果佢心入面真系冇我

我如果繼續堅持落去

盞大家都吾開心...............

刊登時間:2006-07-26 05:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]