| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 7月26號 |
|
今日又系甘啦
補課好悶
冇食午飯
好肚餓
晚飯又系自己煮
我老豆番左大陸
全屋得我一個
好悶
今日下晝貓后問我日記首歌系咩歌
佢話覺得D歌詞好似講緊我
我自己就真系吾系幾覺
佢話為左自己愛既人付出一切
我自己覺得好似仲未付出哂
我今朝搭巴士果時諗左好多野
我同莊嘉麗既認識
可能系命運既安排
而我同佢既分開
系我既放棄所做成
我系度諗
其實如果我地當初冇相識
又吾知會系點呢
我諗都吾會同而家好吾同
都系番學放學
訓教食飯打機
但系我識左佢之後多左一樣野做
就系
喊
先前我以為眼淚應該可以令我忘記佢
但系後來我發覺
我流得越多眼淚
反正就覺得佢更加重要
我今日又諗起一個人講過
佢話
既然命運安排你地兩個相識
你地既感情一定吾會得到呢個地步
仲有
機會吾系時時有
有時真系一定要珍惜
命運俾機會你
你一定要做D野先會有結果
如果你吾做D野
呢個機會就等於SAI左
我諗佢既意思應該系回覆我之前所打過既野
「順其自然,如果命運注定我地會系一齊,我地一定會一齊」
佢應該想話我知
雖然命運會俾機會你地
但系你吾可以任由命運擺佈
一定要作出一D回應
先會得到成效
其實我都好想再同番佢一齊
不過
勉強始終系冇幸福
如果佢心入面真系冇我
我如果繼續堅持落去
盞大家都吾開心...............
|
| 刊登時間:2006-07-26 05:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 144 | »
|