| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-14 |
|
今日係社日呀..=-="
番到去踎左陣..
參加左100米同推鉛球..>3<"
冇乜機會贏..
唔緊要啦..
可能到時我唔會去..
放左之後,,
我地去左打波..
好屎呀我而家..=-="
射10球10球都唔入..
明明朝早同阿堯1on1果時,,
準到阿媽都唔認得..
連羅左7分..
好勁呀..哈哈..
結果好景不常..=-="
之後比佢連追左8分..
休息一陣..
之後我贏左..xD
本來同朗打果場都可以贏到架..
不過就體能太差..=-="
結果我地打到4點幾..
去左7仔食野..xD
食完就撇嚕..=]
|
| 刊登時間:2007-09-14 10:07 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 144 | »
|